Dariusz Sobczak

Nanovo

Dariusz Sobczak

Nanovo

Biography

Współzałożyciel i CEO Nanovo, spółki która dzięki integracji autorskiej i unikalnej technologi wpływa codziennie na Customer Experience w różnego typu przestrzeniach. Produkty i rozwiązania Nanovo dedykowane są m.in. dla sieci detalicznych, horeca, nieruchomości komercyjnych.

Nanovo dynamicznie rozwijając się od 2013 roku dostarcza swoją unikalną technologię do szeregu sieci będących lokalnymi i globalnymi liderami w swoich kategoriach. Do klientów Nanovo należą m.in. Play , Sephora, Dunkin’ Donuts , Energa czy mbank. Każdego dnia technologia Nanovo jest obecna w tysiącach lokalizacji wspierając w nich m.in. komunikację sprzedażową, komunikację marketingową, wspiera wybrane procesy obsługi a w części je automatyzuje. 

Wcześniej jako Członek Zarządu związany z jednym z czołowych operatorów rynku rebrandingowego w Polsce. Nadzorował wdrażanie procesów zmiany wizerunku sieci blisko 21 instytucji finansowych w Polsce oraz sieci sprzedaży największego producenta paliw w Polsce. Absolwent Politechniki Warszawskiej oraz podyplomowych studiów Design Management prowadzonych przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie oraz Szkołę Główną Handlową w Warszawie.